2. siječnja 2017.

Potroši 5 do kraja godine - koliko sam bila uspješna

Početkom prošlog mjeseca prihvatila sam izazov kolegice Fifty And Polished i odabrala pet proizvoda koje sam namjeravala potrošiti do kraja godine. Koliko sam bila uspješna u tome pročitajte u postu.



Avon, Anew serum


Potrošila sam ga do kraja. Meni je ovo odličan serum. Nisam ih do sada probala puno, ali od svih koje sam imala ovaj mi je bio najbolji. Jedini razlog zašto ga nisam ponovno naručila je to što želim isprobati još neke koje do sada nisam imala.

L'oreal Infallible tekući puder


Ovaj puder je ženama ili odličan ili grozan, mislim da nisam naišla na recenziju koja je bila negdje u sredini. :)
Ja spadam u one kojima je odličan, zadovoljna sam i s pokrivnošću i s trajnošću. Dugo me matira, jedino mi nijansa nije baš  sasvim odgovarajuća, ali uz pažljivo blendanje može proći.
Potrošila sam ga skoro do kraja, ostalo je još za 3-4 puta, no promijenio je miris i nisam ga više htjela koristiti.

Wjcon puder u prahu


Ostala je minimalna količina na dnu, ali neću se ni truditi to potrošiti, jer sam shvatila da mi, kada ga koristim više dana za redom stvara osjećaj suhoće i zatezanja na licu.
Napominjem da ga nisam stavljala u velikim količinama, nego samo koliko treba za fiksiranje tekućeg pudera.

Avon planet spa sprej za tijelo


Nisam ga uspjela svog potrošiti, iako sam se stvarno trudila, toliko da mi je već počeo ići na živce. :)
Ostalo je još malo, valjda ću ga ovaj mjesec potrošiti do kraja.

Avon balzam


Ispalo je da ga ima puno više nego što sam mislila, tako da nastavljam s trošenjem, jer ga već dugo imam, pa bih ga trebala iskoristiti.

Ovaj izazov mi se baš sviđa, iako nisam uspjela sve potrošiti, drago mi je da sam bila dosljedna i trudila se.

Kako vi stojite s trošenjem, da li vam se gomilaju proizvodi ili ste disciplinirane ?

                                                                      Andreja

4 komentara:

  1. Ni ja nisam uspjela sve potrošiti, ali sam se trudila ko i ti, kroz koji dan ću napisati update. Iako nisam potrošila sve što sam si zadala, potrošila sam neke druge stvari pa sam ponosna na sebe jer konačnom čistim zalihe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam si isto dala u zadatak da potrošim još neke stvari koje mi se duže vrijeme motaju po stanu :)

      Izbriši
  2. Pa bila si zbilja uspješna, nisam ni ja potrošila do kraja, ali nije bilo loše uskoro će i moj update :D

    OdgovoriIzbriši