17. studenoga 2015.

Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruž - Najava


Kao što smo već spominjale na našem Facebook profilu dobile smo priliku isprobati novi ruž iz Avonove mat linije koja će biti dostupna od kataloga 2 u 2016.godini.










Za sve vas koje ste bile tužne i žalosne što je Avon povukao mat ruževe tuzi je došao kraj jer nam se 2016.g. vraćaju na velika vrata još bolji i s još većim izborom nijansi.








Perfectly matte ruževi bit će dostupni u 15 nijansi i mislim da će svaka od nas pronaći bar nekoliko za sebe. Kako Avon kaže ovi ruževi imaju baršunastu formulu, hidratiziraju i ne isušuju usne te imaju dugotrajnu potpunu pokrivnost i mat efekt.



Nijansa koju smo mi dobile na testiranje je Adoring Love.




Test nijansu nisu mogli bolje odabrati jer spada u kategoriju zagasito tamnije ružičastih koja odgovara svima i koja je vrlo nosiva u svim prigodama i na sve kombinacije.


Swatch na ruci i suncu izgleda ovako:




A na usnama ovako:








Dojmovi:

Vanja: 

Ruž je na usnama vrlo ugodan, lagan i ne isušuje. Pokrivnost je vrlo dobra već u prvom potezu, a ruž lijepo klizi po usnama. U testu trajnosti također se pokazao jako solidan. Na mojim normalnim usnama preživio je kavu, sok i grickalice. Nakon svega toga i 5 sati nošenja još uvijek je bio vidljiv stain na mojim usnama. Čak i ako ga "pojedete" malo sa sredine zbog svoje kremaste teksture protrljavanjem usana vrlo lako se obnavlja pigment i ponovno jednoliko raspoređuje boja.  Imam 4 primjerka iz stare mat linije i najveću razliku primjećujem upravo na polju trajnosti koja bar meni djeluje duplo bolja od stare linije koja mi je kod pojedinih nijansi, pogotovo svijetlih, jedva znala preživjeti kavu. Nadam se da kod ove linije to neće biti slučaj sa svjetlijim nijansama.

Andreja:

Usporedba s Golden Rose Velvet Matte

Staru liniju Avon mat ruževa nažalost nisam probala, ali napravila sam usporedbu s  GR Velvet Matte ruževima.
Na slikama je GR u nijansi 14. Iako su nijanse donekle slične moja usporedba  odnosi se prvenstveno na to kako se ruževi ponašaju na usnama.

Bez blica.






S blicem.





Swatchevi su rađeni u jednom potezu. Na slikama je vidljivo da je GR pigmentiraniji i ravnomjerniji u nanosu. GR je također nešto postojaniji, Avon je s druge strane ugodniji i lakši na usnama.
Ja sam osoba koja ima velikih problema sa suhoćom usana pa mi GR nakon cca 2h postane malkice pretežak. Avon ruž mogu nositi i više sati bez tog osjećaja težine, nisam primijetila da se hvata za suhe dijelove usana. Naravno bolje će izgledati ako napravite 
piling. Izbor nijansi je lijep, primjećujem da nema baš jako tamnih boja, vjerojatno stoga što linija kreće pred proljeće. Kada se ruževi pojave sigurno ću si naručiti neki full size primjerak. 



Naš zaključak nakon testiranja je da nam se jako sviđaju i da jedva čekamo ovu novu liniju.

A vi?


                              Andreja i Vanja

22 komentara:

  1. Odlicno! Bas moje boje, jedva cekam da ih ugrabim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme nijanse su prekrasne, rado bi msi ugrabila jednog :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš prave proljetne i vesele, taman da si proširimo kolekciju :)

      Izbriši
  3. Coral fever, Ravishing rose, ovaj koji ste dobile.. sve ljepši od ljepšeg :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izbor je stvarno velik. Već vidim da će biti puno peckanja po prstima :D

      Izbriši
  4. Malo vise mi se dopada GR nijansa, ali obe su jako lepe :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne nijanse moram priznati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su onako lijepe i privlačne. I za svakoga bar neka :D

      Izbriši
  6. Nijanse su i više nego predivne. Savršeno! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj bit će problema kad linija izađe :) opasno će nam se povećati kolekcija pred proljeće :D

      Izbriši
  7. uuuuuuu, ovi nudači baš dobro izgledaju *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O daaa :) i mi smo ih zagledale :)

      Izbriši
  8. Zasada imam dva Avon ruža i poprilično sam zadovoljna. Zasada baš ne vidim neku nijansu koja mi se baš sviđa jer malo više naginjem tamnijim nijansama, no ponekad se slika u katalogu i stvarni ruž malo razlikuju tako da ćemo vidjeti, ali ova nijansu koju ste dobile na recenziranje izgleda vrlo lijepo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam baš gledala da nema tamnijih, ali možda i ubace naknadno po sezonama još koju nijansu. Vidjet ćemo :)

      Izbriši
  9. lijepe nijanse,imam dosta ruževa od avona al nemam nijednu mat,morat ću uzest bar jednu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto baš razmišljam koju da si odaberem kada se pojave, možda uzmem i više nisam se još odlučila.

      Izbriši
    2. Ja jako volim tamne nijanse,pa nadam se da ce biti neka za mene☺

      Izbriši
  10. Adoring Love, Ideal Lilac i Pure Pink su definitivni favoriti ������

    OdgovoriIzbriši